Pengaproblem

Har äntligen övertalat pappa att han ska "sponsra" ett köp av en skinnjacka och även en jeansjacka. Han betalar hälften, och jag andra halvan, SUVERÄNT tänkte jag och skuttade glatt upp på rummet för att kika efter hur mycket jackorna skulle kunna kosta utan att spräcka min budget. Glädjen jag nyss känt för att äntligen fått som jag velat försvann dock snabbt när det visade sig att jag endast hade 100 kr i plånboken, 100 på kortet och sen lite småmynt.

Så bra är jag på att ha koll på min ekonomi, att jag lyckades få ett MVG i företagsekonomi förvånar mig därför starkt!
Nej, jack-köpen för vänta ett tag till tils jag fått lön, hur mycket det blir utelämnas för fantasin då jag själv inte har en suck om vad jag lyckas skrapa ihop innan sommaren är slut.
I-lands problem, jag vet!

Over and out


Kommentarer
Postat av: martina

besök gärna min blogg =)

http://smilin.blogg.se

2008-07-11 @ 23:23:36
URL: http://smilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0