Väckning på G!

Jag och lillebror bestämde oss för att kika på filmen "taking lives" med b.la Angelina Jolie i huvudrollen. Märkte att jag sett den förut, men till er som inte gjort det så tycker jag att ni ska kolla på den. Lite halv creepy på vissa ställen.
Lillebror har dock inte sett så mycket av filmen, han ligger istället och snarkar i soffan. Funderade ett tag på om jag skulle vara en sån där snäll syster som bär upp honom till hans rum. Kom snart på bättre tankar när jag kom på att han nästan är lika lång som mig och nästan är för tung för att bäras upp för en trappa.

Får istället väcka honom på ett annat snällt sätt, dvs ställa mig i soffan och hoppa & skrika att han ska gå upp och sova istället för att ligga och snarka så att inte jag hör vad de säger i filmen!

Kommentarer
Postat av: KRYCKAN

yes sov mkt gott! hoppas du med gjorde det.

2008-07-28 @ 10:46:32
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: erica

hej vart e du ifrån? :)

2008-07-28 @ 11:26:52
Postat av: erica

förlåt här e min :)

2008-07-28 @ 11:27:23
URL: http://deddsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0