Dom är inte normala, någonstans

Då jag ändå har lagt ner pluggandet (och sett alla mina chanser till ett bra betyg krossas) så kan jag berätta om två inte helt normala människor, som jag av någon anledning blivit mycket bra vänner med.
Idag var en sån dag då allt dom försökte göra var det något fel, eller utstickande med.
Det hela började med att Ellen upptäckte en vit fläck på sina leggins efter att ha kommit ut från toan med Alex.
"Jag måste få bort det, fattar ni vad folk kommer tänka?!"
  "Ellen, ingen kommer tänka på nått alls, du kom ut från toan med en tjej!"
"Okej, men fattar ni vad Jossan kommer tänka!"


Vi traska vidare in till matsalen.
Jag och Ellen gick och hämtade vatten och jag insåg att jag hade hällt i alldeles för mycket vatten i mitt glas,
jag tänkte då bjuda henne på lite, sålika att jag häller över lite i hennes glas.
Ellen får rådamp och utbrister: Anneli ditt SÄR!
nej det var inget speciellt med det, förutom att det inte var rätt ställe att skrika nått sånt på med tanke på att sär-barnen faktist satt och åt lunch vid bordet brevid. visa RESPEKT kvinna!

Vi gick och satte oss igen och allt Ellen kan tänka på är korvar i alla former, och skepnader.
När jag därför frågar resten av folket om dom inte gillar fisk, och får svaret "nej, men jag gillar annan fisk"
uppfattar därför den sexuella kåtbocken det hela som " Nej men jag tycker om annan korv"


Vi gick vidare för att leta rätt på en lärare då jag ser ett tidningsutklipp på en vägg där det stod Ellen, nånting, nånting.
Jag berättar för mina medpassagerare att det står om Ellen i tidningen och Alex utbrister: "Vadå står det om att fler handikappade får hjälp?" Ellen blir frustrerad och ska föreställa cool och tänker springa ut genom dörren, problemet var bara att hon inte fick upp dörren.




Nej okej, för er som inte var där så kommer inte det här vara varken roligt, eller sammanhängande.
Men herregud, jag låg dubbelvikt nästan hela dagen, jag lovar, det var roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0