"Du är inte särskilt bra på det här heller, är du bra på nått igentligen?"

Dagen blev ännu värre än vad jag först skrev, turismlektion var inställd vilket betydde att jag inte brörjade förän 13.45.
Ändå hade jag plågat mig upp vid 7 bara för att jag hade matte, när jag fick höra att jag inte alls hade det kändes det onödigt att cykla hem igen, och då kom nästa bakslag. hujedamig!

Förresten gick mitt omprov på orienteringen skit, jag såg inte vad som var stigar och inte, låg en massa löv ivägen. Så efter att ha försökt lista ut vad som faktist var en stid, och lyckats hitta ut pratade jag men Lena om att hon faktist får sätta nästa omprov i vår då det är ljust ute och inte en massa löv ivägen!
Hon skratta åt mig och sa att jag var en annorlunda prick.



(Bild från när jag och alex sprang vilse för några veckor sen)

Sväng vänster vid 3e stigkorsningen, leta upp en stor sten, leta upp vänstra sidan på ett träd etc etc.
Vad är poängen med det här igentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0