Socialtmissanpassad

Vad hinner man göra på en kväll då man väljer att sitta hemma istället  för att röja järnet på fest?

1. Ta in en ny säng i rummet
2. Slänga ut de 2 sängarna som stod i rummet innan.
3. Försöka städa rummet, hyllor, golv, tak, speglar, verkligen allt städas. Och jag är inte ens halvfärdig.
4. Kolla på Idol och höra majoriteten av deltagarna slakta,mörda, stycka eller skrika sönder sina låtar. Varför gick ens igentligen han rock-robin vidare?





Nu ska jag gå och tycka synd om mig själv, jag tillbringar en fredagskväll helt ensam. Stackars sate

Kommentarer
Postat av: Anna

jag var också ensam igår kväll. synd om oss ;)

håller med om att robin inte alls gjorde låten bra. han ska göra rock så jag fattar inte varför han inte gör det. jag hoppas han tar åt sig av kritiken och gör en riktig rejäl rocklåt nästa vecka.

2008-10-11 @ 10:54:49
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0