Somebody save me


Mitt studerande (rättare sagt försök till studerande) går för tillfället skit.
Fick reda på, efter att jag skrivit klart dagens prov, att jag hade missat en hel sida utav provet.
Och det var MVG frågan, om psykoanalysen, det ända jag faktist kände mig säker på.

Nu sitter jag och försöker trycka in i mitt arma huvud vad bokföring är för nått och hur man konterar.
Det går inte särskilt bra.


Håkan Mattsson- ängel



Trots att det är mesig jäkla smörpop så är faktist låten bra.

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

nu kan man se en bild på mig i mina glasögon och jag ser verkligen ut som en nörd :P fast lite smart

2008-10-21 @ 19:36:46
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0