Turkmen-i-stan

Skoldagen avklarad, hade bara 3 lektioner så det krävdes inga större ansträngningar. Världens håla hade vi också, flitiga som vi var så slog jag och alexsandra oss ner och gjorde klart instuderingsfrågorna till historian.
På historian fick vi även tillbaka provet som skrevs för 2 veckor sen. Till min stora förvåning hade det faktist gått alldeled utmärkt, MVG trots att det kändes som att jag chansade mig igenom flera frågor. Men jag ska inte klaga!

Nu vill jag ha mat, men först måste jag kika Facebook, blinkade just till att det hänt något där. Viktigt viktigt.

Kommentarer
Postat av: sofie

underbart att du är igång me bloggen igen ;)

2008-10-06 @ 16:55:39
Postat av: E

Sv: Ah älskar den :) Ha en bra kväll

2008-10-06 @ 20:16:39
URL: http://ingenlust.blogg.se/
Postat av: > M A N T H A <

ÄR du intresserad att bli modell :O jag tycker bara de e skojj om fler söker haha :D

Läs mitt senaste inlägg om hur du kan ansöka som modell. Plus att du få se mina bilder som jag ska skicka in !

2008-10-06 @ 20:19:04
URL: http://lillmanthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0