I'm screwd

Äntligen!
Skoldagen är slut, och den var jobbig. Väääldigt jobbig.
Hade min första historia lektion på ind-valet, och jag är tveksam till om jag har vart med om värre.
Läraren är typ 100 år och hör ingenting, det är väldigt tråkigt och för att göra saken ännu värre så
har jag haft oturen att en jäkla know-it-all kille har valt att läsa historia han med.
Han vet allt! och han berättar det gärna också.
Vad har jag gjort för att förtjänat detta?

Ikväll blir det till plugga järnet inför den guidade turen som ska ledas imorrn.
Mycket information om Carl Von Linné ska läsas in, information som jag aldrig kommer
kunna komma ihåg. Good luck Anneli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0