Jag är full på min coca-cola

Hej jag lever, jag lovar!
I helgen har jag inte gjort så mycket, sovit typ.
Fredagskvällen spenderades hos alex där vi åt, ja det var faktist det enda vi gjorde tror jag.
Tacos, dajmtårta och chips, det mesta slank ner medan vi kollade på stackarna som gjorde bort sig i Singin bee.

Gårdagen spenderades hemma, åt tacos, igen och funderade på att börja packa till Turkiet.
Funderade på att packa var det enda jag gjorde för inte la jag i ett enda plagg i resväskan.
Eller jag har inte ens en resväska kom jag på nu, detta måste lösas snart!

Idag stod det fotboll på schemat, detta betydde en tripp till Uppsala och som vanligt bli utklassade av
några aggressiva tjejer som klöser ögonen ur en, på en åker till plan. Lyckat!
Eftersom man heller inte får svära på planen längre så fick jag ta ut mina aggressioner på handen,
ett stort bitmärke på vänsterhanden visar att jag tydligen var ganska arg idag.
Nej men jag är inte alls psykiskt störd, jag lovar. Allt är bara på låtsas.



Kollar i passet som jag hämtade ut i fredags:
Mamma det står att jag är från Järfälla!
- Ja men du är det, så det är rätt.
Nej det är jag inte alls, jakobsberg är jag väl ändå ifrån från början?!
-Jaaa, men du föddes i Järfälla
Ojj, visste du om det här eller var jag ensam om att inte veta varifrån jag kommer?
- Jag visste det, förlåt.
Svikare

Hur kan man undanhålla en så viktig sak för sin dotter. I 17 år har jag gått runt och trott att jag kommer i från Jakobsberg,
hela mitt liv kommer vändas upp&ner av det här. Hujedamig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0