Kissie är kissie

Historiaprovet gick inge vidare tror jag, var en 10-poängs fråga om hällristningarna som vi var och kollade på i tisdags. Eller dom andra var och kollade på dom, jag var nämligen sjuk. Det var väldigt lätt att svara då, jag improviserade lite helt enkelt.

Mat och sen åter till packningen, imorrn är det uppstigning och sen är det flyg till Turkiet baby!
Hoppas verkligen att jag kommer få lite färg trots att vädret inte är det bästa där nere för tillfället.
Vädergudar jag ber till er!


-Kissie är känd bara för att folk stör sig på henne,
   -och för att hon är blond
       - och för att hon hackar på allt och alla.
            - Varför fortsätter ni läsa då?!
                - Det är roligt att veta att det finns folk som är mer hatade än en själv.

Där har ni det gott folk, svartpåvitt varför Kissie är "känd"


Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Jag har bara varit inne på Kissies blogg en gång, och ska aldrig mer gå in där. Av det lilla jag läste var det mest tråkigheter enligt mig, inget som jag är intresserad av överhuvudtaget. Men hon är väl känd för att hon är blond, och tror att hon är bäst? ;P

2008-10-05 @ 15:28:26
URL: http://holiday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0