Pang pang boom boom, crasch MRS cool

Söndagen är snart över och vad har jag hunnit uträtta?
En match vilket ledde till 90 minuters spel, vinst mot Knarrbacken med bara 3-1, 2 (eller ja 3 igentligen) assists, 1 ordnad straff, och ett nedrans hårt skott som även skulle blivit ett av de snyggaste målen jag gjort om bara stolpen kunde vart 3 mm längre åt höger. 
Men vad mer? 
Inget pluggande denna söndag heller, det måste det bli ordning på. Jag ska bli rånörd som bara bryr mig om skolan. Förutom på helgerna, och vissa andra dagar, eller de flesta andra dagarna.

Det kommer nog bli finemang det där!
Nu sitter jag och kollar klockan och försöker med min tankekraft få den att bli 20.00 så att "hål i väggen" kan börja.
Det var roligt när det gick i Japan, så varför skulle det inte vara roligt i Sverige också? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0