Se mig, älska mig och hata mig

Skoldagen rullade på smärtfritt, dock gick tiden väldigt segt under hålan på nästan 4 timmar.
Hann med en tripp upp till stan och kikade runt lite innan vi masade oss tillbaka för en historialektion,
hunter,anglosaxare osv.osv. så tråkigt, och så otroligt svårt! Hade väldigt stora problem att stänga munnen som gapade av förvåning då vi fick veta att vi ska kunna dra linjer över en hel världskarta för att visa vart alla folkgrupper  varit bosatta.
Rädda mig!


Ikväll står historia på schemat och jag ska läsa som en tok för att kunna göra bra ifrån mig på provet imorgon, ska även försöka hinna med att packa lite. Börjar bli dags ni känns det som.
Hoppas pappa kommer hem med maten snart innan jag dör av hunger.

Jag vill ha kycklingsallad om den är god
- Hur ska jag veta om den är god då?
Du ser ju om det är goda saker på den
-?
Eller fråga bara om salladen är god, jag och pizza-gubbarna har ett bra band, vi förstår varandra.
- Dom kommer tro att jag är skadad på något psykiskt vis.
Mycket möjligt, men jag är Anneli den allsmäktige och du ska lyda mig! Förstår du Pappa?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0