Christmas no 2

Nu bär det av till mamma för att ge bort lite mer klappar och träffa andra delen av familjen.
Känns dock inte så bra att jag just kom på att jag totalt glömt bort att köpa present till en, undrar hur jag ska kunna lösa det här på bästa sätt?
Sno pappas parfym, slå in den lite snyggt för att sedan ge bort den?
Plocka en sten från marken, slå in den, ge bort den och berätta att det är en magisk sten?
Skriva ett kort med texten "medelhavskryssning för 2.... Detta är vad jag tänkte ge dig, men nu får du nöja dig med ett handskrivet kort istället. Det är tanken som räknas"


Tänkte även dela med mig av ett av mina braiga julrim.
Big Sis!
Ditt ragg kan nu vilt skjuta,
och du behöver endast njuta.
Go wild, vilken ställning du vill,
99% chans att inget barn blir till!
Kan ni lista ut vad min syster får?

Kommentarer
Postat av: fia

hahahha du är sjuk;D

2009-12-25 @ 16:24:48
URL: http://sofiabargard.blogg.se/
Postat av: Anonym

kondomer ? sjukt bra rim iaf ;)

2009-12-25 @ 16:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0