Smack that

Anledningen till att jag har varit oaktiv (?) på bloggen de senaste veckorna är att jag råkade ha sönder skärmen till datorn. Jag har på så vis stått utan något att kolla på när jag ska försöka blogga = omöjligt. Tro mig, jag försökte.
Men nu har en ny skärm inhandlats (pappa betalar) -
(pappa är arg för att han tvingades betala)
-
(jag blir familjens personliga slav till följd av skärm-haveriet), och jag kan åter förgylla er dag med mitt totalt värdelösa bloggande. Hoppas det smakar.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, förstår vad du menar. Hände något liknande här hemma för ett tag sedan! suck.. :P

2009-04-26 @ 00:28:17
URL: http://mlinilsen.blogg.se/
Postat av: Linkan (;

sådan skärm har jag också an**en ;D

2009-05-20 @ 18:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0