As mother said

Igår kväll ringde min kära mamma mig. Samtalet var tydligen väldigt viktigt för henne.
Mamma: Han s----- som du träffar?
Anneli: Ja?
Mamma: Satsa på han! En sån kille kan du inte bara strunta i!
Anneli: Mamma? Är du full, eller vad är det frågan om egentligen?
Mamma: Han kom förbi här nyss -blablablabla- så han har inga nummer på sin mobil-blablabla- ring honom!
Anneli: Du är inte seriös va?
Mamma: Men han var ju så söt, en sån kille!
.
När jag sedan kollade bloggen imorse så låg denna kommentar bland de Icke-godkända:
Märks det vem som tycker det är på tiden att jag hittar en kärlek kanske?

Kommentarer
Postat av: emmy

ANNELI? vad har jag missat? berätta med en gång

2009-11-21 @ 22:12:53
URL: http://emmygriiipsjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0