Black 'N' White

Gårdagens studentfest blev lyckad. eller, enligt  mig var den helt okej iaf.
Vid halv 5 hade jag återvänt till min säng.
Bara för att dra lite snabbt om festen:
Kvällens
spyare:
Dött lopp mellan Sofie och Yebban.
Virrigaste: som alltid- Caroline Sjöquist
Mest otippade: ett speciellt danspar som jag aldrig kunde förutspått
Fullaste: Louise Söderling, uttrycket "hänga vid baren" blev till - hänga PÅ baren
Klockrenaste: Sofie Björkman - kom på att hon glömt legget hemma
Sofie: Vakten, nu är det såhär, jag är 18, jag lovar. Meeen, jag har glömt mitt leg hemma.
Sofie: Vill du se mina bröst?


nu: tacos
Sen: fortsätta sova på soffan
Lugn dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0