Fredags

Efter att ha slitit på NY fram till klockan 18.00 så var det bara för mig att slänga mig på bussen till Enköping för att sedan, tillsammans med Ellen, krascha Emmys fest. Så kan det gå. Blev mycket trevligheter och lite dricka på det. Valde dock att avsluta kvällen mycket tidigt för att gå hem och sova. Eller snarare lägga mig på soffan, sova lite halvt och sedan fejka att jag var hur pigg som helst. Bara så att min lillebror inte skulle vara vaken längre än mig.
Moget va?
Jag är inte direkt mogen så det borde ni inte ens förvänta er.

Kommentarer
Postat av: Trees

Jaa det e klart, njut för du lär sakna dem! Men i utbyte mot england och massa annat kul då iofs:D Haha gött att du inte är mogen ;)

2009-11-29 @ 18:36:42
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0