Lättare blir det inte

Praktiken idag var nog den jobbigaste jag gjort på länge.
Eftersom att mina arbetsgivare tycker att jag sköter mig så pass bra, så har de börjat ge mig fria tyglar att göra om i butiken. Idag var jag därför (tvungen) att plocka ner 3 väggar, bara för att flytta på allt. Bara för att sätta upp sattyget igen! Varför, straffa mig ?
I vilket fall som helst innebar detta att jag steppade upp och ner på en pall i en evighet. Närmare bestämt 4 timmar. 
Varför kunde jag inte ha misskött mig från början?
Då hade det här aldrig hänt.
Men well, lätt att vara eftersmart. Nu vet jag bättre än att försöka visa framfötterna i en klädbutik.
Disco-tema imorrn. Då jag inte har en aning om vad detta innebär, har jag inga kläder att ha på mig.
Jag planerar att gå dit naken.
Påstå att jag kommer från världens rejv-disco, och att jag helt enkelt glömde mina kläder där.
Tar man teman på allvar, så gör man.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Paljetter? :) perfa för disco, du har ju till o med sådan kjol har jag hört!

2009-11-19 @ 21:50:41
URL: http://ivarstafall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0