Vem var'e, vem var'e som sare?

Jag har varit så galet effektiv idag, städat ( nästan, diskat och vikt tvätt, räknas ändå! ) gett mig iväg och ätit lunch med Bettan för att sedan bege mig ner till den stora staden för att ha ett litet "möte" med Jihmmy. Det går bra nu kan jag berätta för er, snart ( om 10 år?) kan ni läsa om mig i tidningarna som Sveriges rikaste tjej. Kanske. Inte. 
Snart ska jag skutta ut i köket och slänga i mig  lite mat för att sedan springa de 4 km upp till Emmy, där kvällen ska spenderas tillsammans med tjejerna.
Vem sa att jag inte skulle klara av vuxenlivet va?
Va,va,vem var'e? Vem var'e som sare!?

Kommentarer
Postat av: Trees

Haha aa men precis!:D JAa men nottingham vet ja ju, vet du någon som heter Victoria som är där? Hon bor iallafall i nottingham om jag minns rätt..EHE! kanske kan vara kul att träffa någon ny? :D

2010-04-09 @ 01:38:32
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0