En bra nanny beter sig som jag

Jag leker mamma åt Theo, var nyss ute på en promenad och innan dess var det mat som stod på schemat.
Nu ligger han och sover i vagnen så jag dumpade av honom i hallen.
Oansvarigt?
Nej, jag har faktiskt aldrig sagt att jag är en bra mamma?
Eller jo, jag är så jäkla tuff,cool, mysig och braig att alla ungar jag möter, skriker att de vill ha mig som mamma.
Nää okej, jag ljög. Barnen skriker när jag leker med dom, men det är nog mest skräck-skrik, typ "10 kronor till den som räddar mig bort från henne!" skrik.

Kommentarer
Postat av: «PinkieLaady

haha jag är inte alls någon "barn flicka".. jag vet inte hur man ska handskas med dom små liven bara.. dom är ju söta och jag gillar dom men jaa.. handlagen finns inte där :/ haha

2010-02-28 @ 05:06:59
URL: http://pinkielaady.se/
Postat av: Mamma

Tack för hjälpen Anneliten!! Du var jätteduktig, men vart tog du vägen när han hade bajsat????

Och du, man bör hålla i barnvagnen när man är ute på promenad.. Och pizza + bira till lunch är ingen höjdare för en 1-åring.

Men annars skötte du dig fint, din nya familj kommer få stor gläde av dig :))

2010-03-01 @ 10:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0