Förlåt mam' & pap'

 

Förlåt mamma och pappa. 

Nu ska jag snart kila upp till pappa för att hämta kläder samt möta hans vrede angående båda mina piercings som han nu fått reda på.
Mamma tog nämligen det dumma beslutet att avslöja även den första som gjordes för några månader sen, detta gjorde hon med största sannolikhet för att reta upp honom. Utan att tänka på vilka konsekvenser detta skulle ge mig, men hey, jag är som sagt 18 (snart 19!) och har rätt att göra vad jag vill med min kropp.

 

 

Kan även passa på att tacka mina vänner som är så extremt uppmärksamma och som aldrig ens märke min lilla utsmyckning förrän jag valde att lipa åt Emmy, barnslig som jag är.


Kommentarer
Postat av: Natta

du har inte gjort nosring va?;P haha

2010-01-09 @ 19:05:54
URL: http://nathalieehj.blogg.se/
Postat av: emmy

hahaha! de blev vädligt fint :)

2010-01-10 @ 20:58:47
URL: http://emmygriiipsjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0