Studentfest - sport

Vad hände egentligen i fredags?
.
Jag köpte en shotkanna tillsammans med Sofie, ( för alla där ute, gör inte detta!) som sedan försvann med både kannan och innehållet.
Jag hade en sverigeflagga målad i ansiktet, satt som berget.
Jag gick vilse inne på joar - är nog en omöjlighet men jag lyckades.
Jag lyssnade på låten alla får ligga, och sjöng den sedan på den fram tills jag tog en dejt med sängen.
.
Vilka var egentligen vad?

Kvällens bästa - gymnasterna, har totalt glömt bort vilka som var med - men bra var dom.
Kvällens fail - Ida Åhlén - en domare utan kort och pipa, skärpning!
Kvällens mes - Madelené Åhlén - när gick du hem? 10?
Kvällens fullaste - var någon ens full? Eller ja okej, utmärkelsen kanske går till Fias Simon, hamnar man där han hamnade så är man nog rätt full.
Kvällens 92:a - Bella Duske, ingen kommentar behövs.
Kvällens skönaste  oskönaste kille - inkastaren till Pappillon, jag fick ut ett erkännande att han skämdes för sitt jobb.

Kommentarer
Postat av: sofie

jag tog inte hela kannan själv anneli ;o

2010-03-21 @ 19:08:33
Postat av: madde

ANNNNNNELI !!!!! jag gick hem tolv pga av att jag mådde mycket dåligt, jag skulle helt enkelt stannat kvar och spytt ner dig (A) och Ellen gick hem samtidigt hum så de så :D <3

2010-03-22 @ 18:13:48
Postat av: Helena

Bra där med gymnasterna :D !

2010-03-23 @ 21:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0