Fjorton

Om fjorton dagar står vi där, på vagnen, skrikandes, fulla till tusen och gladare än någonsin. 
Idag skrevs det absolut sista provet för min del, nu återstår bara 2 extrauppgifter och sen är det över, på låtsas. Det är inte över förrän the fat lady sings, vilket borde vara den 4e juni. Nu är det bara att tagga till fulfesten på fredag, rundvandringar och den efterlängtade dagen som inträffar om fjorton dagar, dagen då vi får vårt sista betyg i handen och tackar skolan för de tre åren genom att förstöra den totalt. På ett sätt kanske jag kommer sakna det, men nej, att aldrig mer behöva återvända till detta, är nog en av de skönaste sakerna jag kan tänka mig.
Ge mig glädje, skratt, ge mig 4e juni nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0