Jag lever!

Vet ni vad jag har gjort?
Förutom att vara totalt oaktiv på bloggen senaste tiden så har jag även färgat håret svart.
Jag lever nu i ett enda stort mörker, ja - bokstavligen.
Just nu sitter jag och tröstäter samtidigt som jag är arg över att jag ser ut som en liten emo-unge som inte lyckats bli emo utan istället mest ser ut som en som ramlat ner i en sotig skorsten bara för att hoppa upp och se bitter ut.

Pappa tror nu att jag har kommit in i trotsåldern.
.....
Get real, jag är snart 20, jag har levt i trots hela mitt långa liv!

Kommentarer
Postat av: linn

JAG SAKNAR DIG! <3

2010-02-10 @ 20:14:57
URL: http://liinngustavsson.blogg.se/
Postat av: madde

De är fint !!!!!!

2010-02-10 @ 21:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0