Prinsessan & mördaren?

Pluggandet gick käpp rätt åt helvete rent ut sagt, öppnade inte ens boken som jag måste bläddra igenom lite snabbt innan svenskan imorrn.Boken heter Prinsessan och mördaren, någon som läst den? Men börjar som tur är inte fören runt 2 imorrn så jag borde ha tid ha studera lite på morgonen innan jag påbörjar den långa vandringen till skolan. Istället för bokläsning  blev det en liten snabb promenad med sofie , var även över till mamma och hämtade min kamera.


Kan passa på att tipsa om en mycket bra singer/songwriter som går nonstop i mina högtalare för tillfället, Chester see är namnet och du kan lyssna på honom här!

Kommentarer
Postat av: Billy

Det lät bra de:)

2008-04-22 @ 23:17:45
Postat av: nathalie

Håller faktist med billy ^^ (y)
Du e bäst på att skriva ;D

2008-04-24 @ 19:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0