School

Tråkiga lektioner, tråkig fotbollsturnering och väldigt tråkiga lärare. Skoldagen kan helt enkelt förklaras som trååkig!
Kollade på film på engelskan, gick igenom en massa power point presentationer på handel, fotbollsturnering på idrotten och en lärare som lämnade oss på matten, satan roligt man har de ibland ;).

Ska försöka sticka ut och springa eller gå några varv i spåret innan det är dags att sova, men jag är så nedrans trött så får se hur det blir med motionerandet. Har redan däckat 2 ggr på soffan sedan jag kom hem från skolan runt 3, tur att det bara är 2 dar kvar i skolan denna vecka och bara ytterligare 20 tills det är SOMMARLOV, tummen upp för det!

Nej justja, dags för mig att motionera lite och kanske nöta lite matte som jag fortfarande inte fattar någonting av.
X upphöjt i 2 * 10 = 2100, värt att kunna det i framtiden? ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0