Skooola

Skoldagen var väldigt snabbt över, 45 minuter svenska på morgonen och sen slutade vi för dagen, sköönt!
Efter lunchen så gick jag och Sofie och simmade lite, 70 -80 längder hann vi nog med i alla fall, så nu kan jag njuta av kvällen utan att känna tvång att röra på mig :)

Fick även reda på vad vi kommit in på på individeuella valet till 2an, kom in på Psykologi och Historia som var mina förstahandsval. Känns bra, nu slipper jag plågas på, ja vet inte ens vad jag valde ;o

Ikväll är det förövrigt även slutaudition i talang, jag ska försöka komma ihåg det. Heja fram mina favoriter till semi.
Sverige har match idag igen i hockey VM(?) kl 00.45! Ofta jag tänker förstöra min skönhetssömn för det ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0