Ett litet frieri

Dagens SACO-mässa blev lyckad. Dock kändes det inte som att jag fick några ideér på vilket jobb som skulle kunna tänkas passa mig. Men timmarna flög iväg och innan vi han säga hej och hejdå så var det dags för oss att åka hem igen.
Jag och Ellinore blev även uppraggade av en Stockholmare vid namn Ivan, vi fick hans nummer och lovade att vi skulle ringa när vi befann oss i huvudstaden.

Kvällen har spenderats hemma hos sofie med tove och sara. Har kikats på Idol, kollat på sofies egen komponerade konsert och mycket mer.
Angående idol så kan jag inte förstå hur Johan fortfarande kan vara kvar. Jag ber er, av hela mitt hjärta. Sluta rösta vidare honom!



Robin , om du läser det här och fortfarande är singel.
Gift dig med mig.

Kommentarer
Postat av: Friday

Sv. Ja mässan var faktiskt jättebra! jo det kunde man säkert men det var faktiskt värt att gå!



Fin Blogg :)

2008-11-22 @ 10:56:41
URL: http://fripie.blogg.se/
Postat av: Catty

ja, detta är helt galet! skulle inte förvåna mig om det blir han och kevin i final.. men då får det bannemej bli kevin som vinner haha!.. han är ju den solklart bästa artisten i gänget.

2008-11-24 @ 10:39:16
URL: http://catty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0