Förtroendeproblem

Samtal mellan far och dotter någonstans i Enköping:

Dotter- Pappa, jag tänkte. ska ni bort i helgen?
Far- Va? Nej, eller jo det ska vi.
Dotter- Men suveränt! På fredag?
Far- Ja faktist.
Dotter- Bra, för jag och några tänkte kolla på idol och lite och behöver nånstans att vara, så då kan vi vara här?
Far- Hm, ja det kan ni. Men ingen fest!
Dotter- Vi ska kolla på idol! var inte så paranoid pappa.
Far- Okej då, men visst kan ni vara här.

Vänder och går ut ur rummet men kommer snart tillbaka.

Far- Ingen fest!
Dotter- Absolut inte, jag skulle aldrig göra nått sånt!

Fadern vänder och går ut igen och skriker på utvägen:

- Absolut ingen fest!

                                                                                                                                                               


Ibland känns det som att han inte litar på mig.

Kommentarer
Postat av: Linn

sv: haha, sjävlkart bjuder jag med mig. ;)

2008-11-12 @ 17:31:14
URL: http://musiclinn.blogg.se/
Postat av: Lisbeth Falconi

Haha oohjaa det kan jag lova att det var! :)

2008-11-12 @ 18:17:16
URL: http://falconi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0