Livin´ La Vida Loca

Det är nu bevisat, jag är en tönt.
För 3e helgen i rad dissar jag en dags festande p.g.a trötthet eller dylikt.
Vad sjutton händer, inte ens 18 fyllda år och jag beter mig redan som en pensionär.
Vid det laget jag hunnit fylla 20 kommer jag gå omkring i staden med rullator klagandes på dagens ungdomar och deras livsstil.
Nej nu får det bli ändring på saker och ting. Alkohollagret till nyår börjar nu fyllas på. Två plattor cider ska svepas, en och annan vodka flaska ska shottas och självklart ska champagne sippras i stora mängder. Nyår 08/09, here I come!


And my parents
They don't wanna se me
My friends say I'm uncool



Tack Olessia, som trixade fram en ny bloggdesign till moi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej och tack.

Skönt ljus av dom.

Hmm nyrår 08? inte 09 då? ;-)ler

Coolt att vara sig själv!

Mvh. www.harodar.blogg.se

2008-11-08 @ 22:15:26
Postat av: issa svarar

Jag ska se på gossip girl och desperate Housewives ;)

2008-11-08 @ 23:30:40
URL: http://nyawingaard.blogg.se/
Postat av: the problemo

svar:

Jo dyrt är vad det blir! tyvärr!

2008-11-08 @ 23:52:55
URL: http://attitydsproblemet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0