Inte ens kissie skulle göra nått så korkat

Jag orkade inte städa klart igår och det betyder självklart att jag måste göra det idag istället.

Ska även packa ihop mycket och varma kläder då jag ska tillbringa kvällen/natten/morgonen i ett tält med tjejerna.
Vem är så dum att den bestämmer att tälta i mitten av oktober, minusgrader och regn. Vi kommer inte ens överleva natten. Vi kommer bli uppätna av bergslejon för att sedan bli utspottade igen. Vi kommer se ut som levande skellet, eller ja, förutom levande biten.


Bild- Sofie

"Tycker du som jag, tycker du som jag, så gör vi det en annan dag"

♥♥

Kommentarer
Postat av: jenna

har en liten fråga på min blogg: gillar du choklad?

2008-10-11 @ 13:41:32
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0