I Enköping finns det manshoror

Gårdagen spenderades till en början hos bella
där vi åt och började festligheterna lite. Efter det beställde vi taxi upp till jocke,
fick lära oss att det tydligen är en startavgift på 80 kr när man åker. stämmer det?!
Hann inte vara där särskilt länge innan folk började gå till Hanna som hade fest.
Dom kom dock snabbt tillbaka eftersom att det tydligen inte var så roligt där.
Vi masade oss därefter till coffe. 30 min hann sara och jag vara där innan vi bar
hem Joachim som var aprak och tydligen var tvungen att slåss.
Sara promenerade utan skor i regnet och när vi äntligen lämnat av de fulla killarna
fick vi höra att vi befann oss 5 km från festen. Började istället promenera mot stan
samtidigt som vi pratade med  manshoran Robert på telefon.
tillslut kom vi äntligen ner till stan, sara fick sina kläder och jag fick mina nycklar.
Sen hemfärd och sovdags för min del. För vad folk än säger så är det jobbigt att gå 1,5 timme
med en kille hängande över en.


Förövrigt spydde folk ikapp på festen och vissa kan inte förstå att man faktist kan
vänta på någon när man står utanför ett hus. Detta betyder alltså INTE att man vill gå in på en
fest.

Tack Sara, pågrund av dina vredesutbrott och roliga kommentarer så var det inte så tråkigt
att gå omkring i regnet en lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

RObert Lindström största äckligaste billigaste manshoran!

2008-09-07 @ 15:08:00
Postat av: Therese

hmm, startavgift på 80kr verkar lite skumt. 30-40 kr brukar det vara... Lurad?

2008-09-08 @ 09:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0