kyla är bra för dig

Jobbig skoldag med en håla på 3 timmar innan historian började.
Väl där fick vi höra att vi skulle cykla ut till Boglösa imorrn, typ 10 mil!
Allt bara för att kolla på hällristningar, kuljul.
Kom hem, frågade pappa om vi inte kunde övningsköra lite ikväll.
Han sa att han inte orkade vilket ledde till att jag körde dagis-stil och blev sur och vägrade prata med honom.
Han fick dåligt samvete tror jag, för han kom in och sa att han skulle laga gamla Bettan som är knas.
Det var en bra komprimissation tycker jag.

Nu ska jag kila och ta hand om min hals. Börjar nog bli sjuk igen.
Vad synd, jag som verkligen, verkligen från botten av mitt hjärta vill följa med på en cykeltur i minusgrader imorrn.
Hoppas att jag känner mig bättre snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0