en sån där.. konstig människa

Kom hem från jobbet för drygt 30 minuter sen.
Nu ska jag nog bara tvätta bort sminket och sedan slänga mig i säng för att njuta av lite välbehövd skönhetssömn.
Pss - idag köpte jag 2 tunikor, 1 paljett linné och 1 par lackleggins för inte ens 250 kronor.
Nej, det var inte rea på det jag köpte.
Och nej, jag handlade inte på brödet och fiskarna.
You gotta löv the personalrabatt!

Pss 2 - folk tror på allvar att jag är dum i huvet (speciellt de jag arbetar med) (eller kunderna som jag har)
Okej, alla verkar helt enkelt tro att jag är helt fuckad i huvudet - men så är inte fallet.
Jag blev helt enkelt bara tappad för mycket som barn.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nej då Anneliten, alla vet att du har en enorm hjärnkapacitet! Du bara använder den lite tvärtom ibland och det har inte med dina golvkontakter att göra. Vill minnas att du före din alkoholdebut var riktigt smart...

Kram på dig sötnos, jag älskar dig precis som du är!!

2009-12-23 @ 08:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0