Lyckat!


ungefär såhär känner jag mig idag. Eller nej, det är en underdrift, mitt huvud väger säkert 30 kg och mina ögonlock väger nog det dubbla. Dessutom verkar munnen ha fått för sig att det är okej att gäspa upprepade gånger. 

Vilket fall som helst, gårdagen startade hemma hos kräkan med mat, dricka, spel samt sprit marinerade jordgubbar som blev dränkta i ännu mer sprit då de las i bålen. Mumma!
Det blev en galen tur till hamnfesten, med en ananas i ena handen och en cykel i den andra försökte vi erövra staden. Och det gjorde vi också, lämnade hamnfesten när den stängde ner klockan 2, sen blev det fyllemat (samt fylleprat) på torget innan jag äntligen låg hemma i min säng igen runt 4 snåret. 
Hoppade upp, pigg som en lärka klockan 9 imorse och här sitter jag nu, och gör ingenting. 

Herre, vilken överdrift.
Jag:  krälade mig ur sängen vid 9, fräsh som en överkörd grävling och här stressar jag omkring, och försöker komma på vad som ska packas inför falun-resan.

Good luck, chuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0