hellre en femma i svartån än camilla i idol

Ärligt talat? 
Hur tänker svenska folket när de lyfter sina telefoner och röstar vidare Camilla i idol?!
Att ni ens lägger ut 5 kronor på ett så värdelöst samtal, skänk pengarna till BRIS eller röda korset istället. 
Eller inte vet jag, ni hade hellre kunnat slängt dom i en kloak så vitt jag bryr mig. Men att rösta på henne är det värsta jag upplevt.. denna vecka!
Bäst hade vart om alla bara hade kunnat gett de där 5 kronorna som samtalet kostade, rakt i handen på kvinnan istället. Det lär ju behövas till terapin som hon lär gå igenom efter sitt fiasko tidigare i veckan.

Kommentarer
Postat av: moa

ja, fyfan.. hon förstår inte!! Jon är ju så mycket bättre än Camilla, så mycket bättre än nästan ALLA!

2009-10-02 @ 23:32:42
URL: http://skrot.blogg.se/
Postat av: emmy

HAHAHA! fan va rätt! håller med 100%

2009-10-03 @ 12:50:19
URL: http://emmygriiipsjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0