Houston we have a diet

Var det någon som såg färjan igår?
Vilket fall som helst så var det ett tjejgäng med som ni garanterat minns.
De av modell- större som var så otroligt självsäkra att man höll på att spy.
Hänger ni med vilka jag menar? Great, då förstår ni nämligen vad jag menar i denna konversation.
(eller ja, snarare vad madde menar)
Madelene: dom var så tjocka!
Madelene : och hur självsäkra som helst verkligen "hej vi kan få vem vi vill"
Anneli : mjoo, men dom sa ju att det alltid är dom som får de snygga killarna också.
Madelene : jaaa! ofta liksom! 
Madelene : en av dom är ju lika stor som TRE av mig.
Madelene :.... och som en av dig anneli

Underförstått: 
börja banta nu!

Kommentarer
Postat av: madde

tre av mig + en av dig= en av dom :O inte så som du får de att låta :O:O fuck fejs , du vet <3

2009-10-13 @ 19:05:30
Postat av: Elina

fin blogg :)

2009-10-13 @ 21:31:45
URL: http://eliinalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0