jag älskar skolan

Festkommiten har haft sammanträde och jag kan nu avslöja att datumet för årets första studentfest är spikat!
Ledsen Emmy, men du är inte tillräckligt gammal för att närvara på denna tillställning men gråt inte för det. Du får inte ens dricka lagligt än så vi håller dig bara borta från alkoholens otäcka värld ett tag till.

Jag kan även avslöja att jag håller på att få så mycket IG i pedagogiskt ledarskap, tydligen har jag inte vart med på tillräckligt många lektioner. Årskurs tre har börjat stabilt!
Bara för att försöka rädda mig upp till G så stannar jag därför skoldagen ut bara för att masa mig iväg till en lektion helt ensam, alldeles rädd och helt totalt ofattbart mobbad.

Kan ni stava till fail?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0