Med andra ord : du är körd

Igår någon gång började vi plötsligt prata om psykologer

Linn - men jag skulle nog känna mig jävligt nöjd med mitt liv när jag sitter och får höra om hur illa alla andra har det.
Emmy - skadeglada jävel, du är så jävla bitter Linn, bara elakt ju!
Sabina - jag skulle aldrig klara av att vara psykolog, fatta hur mycket depp man måste höra.
Anneli - Hrm, jag tror att det största problemet skulle vara att komma på positiva saker att säga till dom.
Anneli- om nån skulle säga "ge mig en bra anledning till varför jag ska fortsätta leva?"
Anneli - det skulle ju bli total tystnad typ:
Anneli - Tystnad, tystnad, tystnad Ehrm, ja, det är ju idol på fredag
Och inte ens det är mycket att hurra över då hälften av alla deltagare låter som Carola på crack.

Kommentarer
Postat av: Linkan (;

Jag är inte elak :'(

2009-10-11 @ 20:50:03
URL: http://liinngustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0