misstänker -?

Upp och hoppa, ligg inte och dra dig

Torsdag innebär praktik. Bussen går om 50 min så då är det bara för mig att masa mig upp till tågstationen och försöka hinna med den. Förhoppningsvis är jag hemma igen vid kvart över 7, men man vet aldrig.
Förövrigt kan jag berätta att min sista tofs försvann i morse, mysterium? ja.
Eftersom det bara är jag och Nathalie hemma så misstänker jag starkt henne för detta grova brott.
Bara för att hämnas (och vara allmänt irriterande) har jag därför vridit upp volymen och basen på högt så nu dunkar det i hela huset. Har man gjort något så hemskt så tycker jag nämligen inte att man förtjänar att sova.
I-lands problem? hm. mycket möjligt, men jag trodde att ni ville veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0