som en groda utan ben

Bara för att jag bestämde mig för att släpa mig upp ur sängen klockan 06.05 imorse och ge mig ut på en lite promenad som start på dagen, är jag nu rätt mör. Jag känner för att riva ner alla datorer som står på databordet i skolan och istället skapa en skön liten sovplats till mig. Oklart om detta skulle diggas av mina lärarare dock.

Annars då?
Jo tack för att ni frågar. Jag sitter och skriver en satir om det svenska julfirandet, den blir inte särskilt bra då jag i stort sett bara slaffsar ihop nått på 30 minuter. Och ändå lägger jag ner tid på att skriva ett blogginlägg? Jag är smart, no tvekan about it!



Förresten så har jag tappat bort min skåpnyckel så nu sitter jag här, helt boklös, skåplös, pennlös, papperslös och helt jävla hopplös.

Kommentarer
Postat av: madde

Värdelös ja men penna fick du ju låna (A) ;) hahaha <3

2009-10-06 @ 18:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0