som ni har längtat...

För att göra nått nytt tänkte jag för första gången på evigheter berätta om min über intressanta dag!
Håll i hatten. Sadla hästen. Förtöj båten. Osv osv, för här kommer det!
Dagen började lysande, kastade mig upp ur sängen klockan 06.14 för att springa en liten runda i spåret.
Därefter följde skola, bla bla bla. allt gick som på räls hela dagen och jag var så här glad :
Glädje skutt för er som inte hade hjärna nog att förstå min konst.

När klockan var 14.30 var det dock dags för prov i Pedagogiskt Ledarskap.
Efter att ha svettats med pennan i handen i cirka en timma bestämde jag mig för att räkna hur mycket poäng jag skulle få om jag fått rätt på de frågor jag svarat på. Jag räknade, och räknade lite till.
45 p var G.
Och vad tror ni att jag får fram för summa?
42!
jag räknade såklart igen, summan?
38!
Nu slutade jag räkna då jag förstod att det är kört för min del.
Så när jag gick hem var jag såhär glad:
Så nej, dagen slutade inte bra för mig. 
Eller jo det gjorde den, för när jag kom hem till mamma så låg en ny halsduk och väntade på mig.
Lysande skrek jag, fattade tag i den lurviga saken och sprang hem till pappa.
Intressantare liv får man leta efter, ärligt.
eller nej, totalt oärligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0