The weekend is over

This weekend had been ganska bra.
Kom hem från praktiken lite efter 8a i fredags. 45 minuter efter att jag anlänt till enköping så befann jag mig konstigt nog hemma hos Linn. Jag vet inte om ni har märkt det, men Linn är nog en av de mest bittraste människorna jag känner. Ni som kallar mig för bitterfitta har tydligen inte träffat denna tjej. Bitterfitta med stort B är nog hennes benämning. Men det är bra för man känner sig alltid så godhjärtad när man är med henne.
Anneli : Det är hemskt, här sitter vi nu, 18 och 17 år gamla och inga pojkvänner. ingen vill ha oss!
Linn : det är meningslöst, vi kan lika gärna lägga oss och dö här och nu för vi kommer ändå dö ensamma.
And so we did. Vi la oss ner och halvdog samtidigt som vi tyckte synd om oss själva.




Gårdagskvällen spenderades med klassen hemma hos Sofie. Den första rundvandringen är nu avklarad gott folk!
Lite innan 1 fick jag nog och bestämde mig för att gå hem. Dock kom jag inte så långt då KorgKajsa och de två musketörerna befann sig i en lägenhet någonstans och jag traskade därför dit istället. 
Vid halv 4- cirkus- befann jag mig i min säng hemma hos mamma igen.
Och här sitter jag nu efter att ha studsat upp klockan 9 imorse.
I feel f*cking awsome I tell you!


(bilder från kvällen kommer)
(om jag hittar några)
(om jag orkar lägga upp)
(högst otroligt att det skulle komma upp några bilder)

Kommentarer
Postat av: Korgen

piggelin<3! ;D

2009-10-19 @ 11:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0