Vi har ungefär 130 skoldagar på oss innan det är slut. Fest kanske?

Vet ni vad årskurs tre på WGY har gjort idag då?
bokat studentkryssning!
Eller ja, alla kunde ju inte åka med. rättare sagt, 30% av alla årets studenter på skolan får inte plats på kryssningen då de smart arrangörerna endast bokat 300 platser i skolans namn. Lyckat va?
Bella blev ansvarig för hytten. Hon tyckte att hon var den mest ansvarsfulla av oss.
As if inte jag är det?! 
Får jag fråga ; vem är det som alltid dricker med förstånd?
Vem är det som bara dricker saker som är goda och groggar som har lagom mycket sprit i?
Vem är det som alltid är pigg och allert dagen efter?
Vem är det som helt enkelt är nyktrast och ser efter all....
... erhm, justja.
Det är nog kanske Bella i alla fall nu när jag tänker efter.

Kommentarer
Postat av: madde

Inte jag eller du iaf :D hahaha

2009-10-14 @ 21:09:59
Postat av: Bella

hahahahahahah precis anneli, du har en poäng ! men vi kmr nog ha 2 nycklar så en av er kmr nog också få ha ;)

2009-10-15 @ 00:09:07
URL: http://biilla.blogg.se/
Postat av: emmy

hahahaha!!! krysningen kommer bli GRYM! förfest tillsammans i guess?!?!

2009-10-15 @ 21:54:22
URL: http://emmygriiipsjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0