what not to do on a praktikplats

På praktiken

- gissa hur gammal jag är då?
- och säg inte 30!
anneli - hrm okej
tänker febrilt, här kan man ju råka göra bort sig totalt. Efter en stund tror jag att jag har det perfekta svaret
anneli- du är 24?
- nej!
anneli - äldre?
- va!?
anneli - okej, yngre?
- ja!
anneli - 22?
- yngre
anneli - 21?
- yngre
anneli - 20?!
- yngre!
anneli - 19! Herregud, är du 19 år! Ett år äldre än mig? Jag har mycket att lära jag, du verkar ju så mogen. och jag så omogen?
psssh, det där slingrade jag mig ur fint, hade ju kunnat bli pinsamt
riktigt pinsamt det vill säga

Kommentarer
Postat av: madde

hahahaha skrattar så jag dör ! dumma flicka ;) hha

2009-10-03 @ 15:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0