Jag slåss hellre mot Tyson än åker skidor

Genomgång om vad som kommer hända i N&F under vintern

Lärare: Vi kommer campa, nattorientera, åka iväg och åka skidor, bada is vak, åka långfärdsskridskor, bergsklättra,      bla bla bla..
Emmy: Is vak!
Emmy: vi kommer typ döööö!
Emmy: fatta hur kallt det kommer vara!
  Vänder sig om och kollar på mig
Emmy: Vi kommer få en chock, sen få panik, osv osv
Anneli :åka skidor!
Anneli : Jag vägrar! Vem tar dom mig för!

Bra, verkligen rätt sak att haka upp sig på. Här ska vi göra livhotande saker som att bada i kallt vatten och klättra på hundra-meter-höga-berg (!) och jag säger att jag vägrar åka skidor.
 Ibland förstår jag inte mina egna tankegångar riktigt!

Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Hejsan sötis! Vad har du gjort idag då? :*

2009-09-02 @ 19:37:35
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: emmy

haha, men ingen påstår att du har normala tankegångar annelililla )

2009-09-24 @ 17:16:52
URL: http://emmygriiipsjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0