---

Klippningen blev inte riktigt så hemsk som jag hade trott men klippte säkert av 1 decimeter av håret i alla fall. Kändes som allt var borta när man drog händerna igenom det, urtunnat som satan!
                                                                image2

Ikväll är det nog lite övningskörning som gäller, jag uppmanar därför alla i Enköpingsområdet att hålls sig borta från stadens gator, köra bil är nämligen något som jag absolut inte tillhör världseliten på!

Någon som vet vart man möjligtvis kan hitta en fin skinnjacka ?!

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja dom är jättesnygga till sommaren och sköna ;) Det finns ju skinnjackor lite överallt (skulle också behöva en) Men min kompis har en skit snygg från vero moda :P

2008-04-23 @ 18:48:21
URL: http://linnzo.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag har inte pengarna just nu jag heller, men på fredag så. Det är ju det som är så bra med nätshopping, att man kan hämta när man fått cashen liksom :p
Och ja, det var meningen att jag bara skulle ha jeansen och skorna, klänningen slank med bara för att den var så billig och för att karln min kommer uppskatta den. På mig alltså, haha kunde ju tolkas som att den var till honom :p

Jag är trött, som sagt :)

2008-04-23 @ 18:56:33
URL: http://sandert.blogg.se
Postat av: nathalie

Hahaha ^^ Anelli talar sanning!! :P ni lär hålla er borta om ni inte förstås vill springa o hoppa in i nån buske xD..

2008-04-24 @ 18:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0