första inlägget!

Skoldagen idag var ganska intressant, dagen började med 1 timmes lektion i handel och service, skulle svara på lite frågor och sen fick vi gå och slippa 2a lektionen. Eftersom att det var massa uträkningar och annat strunt så skrev alla av en viss person, vår klass är grymma på matte! ;)
Det var även världens jävla fajt i skolan, aldrig vart med om värre, nycklar som slängdes på varandra, hårdragningar, slag och sparkar. Och alla bor stod och kolla på, det som var lite roligt var ju att det var 2 tjejer som slogs, och vem vill missa en bra catfight + att ingen vågade gå imellan.

Efter att ha beundrat detta fenomen så glassade vi lite i solen lite innan det var dags för prov, svårtsvårt var det.
Förövrigt så blev jag stannad på vägen hem av en tjeck (?) som babbla på, på engelska. jag förstod inte ett ord av vad han förens han frågade om jag kunde visa vägen, artig som jag var sa jag att jag inte visste vad han pratade om och sprang därifrån. Nu i efterhand förstår jag att han frågade var komvux låg, oopsie ska börja lyssna lite bättre ifortsättningen tror jag ;).

Kommentarer
Postat av: natha

Det var fan jag som starta fajten ;D

2008-04-22 @ 20:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0