Frisör från helvetet

Vakna för en stund sen av att solen sken in genom fönstret, absolut bästa sättet att vakna till om man ska vakna överhuvudtaget :). Snart dags för mig att fixa sig lite innan skolan, sen blir det antagligen en simtur med Sofie. Efter det är det dags för mig att kila till frisören, jag vill men ändå inte, om allt slitet måste tas bort så kommer det antagligen sluta med att jag går där ifrån snaggad och därmed ser ut som en sneknullad apa. Förhoppningsvis behöver jag inte klippa bort allt slitet, för då blir det löshår för hela bunten som gäller och jag har inte råd med det!

Hellre slitet och kvar på huvudet än slitet hår marken och jag får lämna frisören från helvetet med en ny, väldigt kort frisyr.


Kommentarer
Postat av: nathalie

HAHAHAHAHA det var det bästa du sakt hitills..
" sneknullad apa "^^
Poäng till anneli där ;)

2008-04-24 @ 19:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0