..händerna i taket om du är fjortis

Irriterande, störande, ja du kan kalla dom vad du vill för de söker ändå bara din uppmärksamhet för att få som dom vill.   Hade ett mycket trevligt samtal med J, samtalsämnet var fjortisar och vi pratade Aexempelvis om att säga att man var tillsammans med en kille och att dom var jättekära, för att få uppmärksamhet efter att han tragiskt nog dött, att ens säga nått sånt när alla hans vänner vet sanningen, jadu.. patetiskt kanske är ett bra ord att nämna i det sammanhanget? 
Ledsen om jag verkar lite sur, men att lägga ut bild efter bild på bilddagboken med texter som "leva eller dö, jag vet inte vad jag vill" under får mig att lacka ur lite, om man nu mår så jävla dåligt, varför inte prata med din kompisar eller gå till en jävla teraput istället för att berätta för världen att man är självmordsbenägen?

Nej, förlåt, men människor som bara söker uppmärksamhet tål jag inte, det finns faktist hjälp att få om man mår dåligt.

Med kritvita läppar, med för mycket idomin
Kan inte ens den vackraste vara fin
Och med en fylla som består utav en 2:25a,
eller en burk öl som du fått utav din vän Emma
Jag ber dig, spara ditt skitsnack till nån annan och stanna hellre hemma!

Kommentarer
Postat av: J

så jävla sant, bra skrivet

2008-04-23 @ 21:59:23
Postat av: Bärgård

Nice

2008-04-24 @ 18:06:10
Postat av: nathalie

Anneli..Du vet jag hatar läsa ^^
men det här var skiit bra skrivet..glömmer alltid bort vad jag läser.. men det där lär jag komma ihåg ;D haha

2008-04-24 @ 19:06:20
Postat av: Anonym

vad heter du på bilddagboken? :)

2008-05-01 @ 19:51:20
URL: http://beengs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0